سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ،سردار شهید علی رضا شمسی پور را باید از نخبگان روزگارمان شمرد. مردانگی، نستوهی، رزمندگی، مهربانی، بخشندگی، سخت کوشی از ویژگی‌های اوست. این جست و جوگر خستگی ناپذیر نور ، آن همه خوبی را در ظرفی موثر به نام ورزش به منصه ظهور نهاده بود. او کمالاتش را با شهادت به اوج رساند و در اعلی علیین عند ربهم آرام و تعالی یافت.

ورزشکاری و ورزش دوستی او هم نادر است. او در بسیاری از رشته ها خود را آزموده و پیروز  و موفق از میدان بیرون آمده است. باورش سخت است. او  با وجود مسئولیت های متعدد اجتماعی و پاسداری و رزمندگی در جبهه ها و مرزهای وطن،در عرصه سخت و شیرین ورزش یک الگوی تمام عیار شده است.

ورزشکاران  شهید کم نیستند اما کسی که در بیش از ده ورزش زورآزمایی کرده باشد،شاید بی نظیر باشد. فوتبال، فوتسال، شنا، تنیس، دو و میدانی، غواصی، تیراندازی، دوچرخه سواری، موتورسواری، کوهنوردی،صخره نوردی از آن جمله است. این ویژگی خاص و استثنایی ما را بر آن داشت تا او را به کودکان و نوجوانان بيش تر و بیشتر معرفی کنیم.

مجموعه ده جلدی آقای ورزش ،ده عنوان کتاب در ده رشته ورزشی و برای مخاطب کودک و نوجوان است که به نویسندگی دو تن از نویسندگان خوب استان نگاشته شده و اکنون به وسیله هنرمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان در حال تصویر گری و طراحی است. این حرکت فرهنگی و هنری در کشور بی سابقه یا دست کم، کم سابقه است.

به همین مناسبت و در استقبال نزدیک از چاپ این مجموعه ده جلدی ارزشمند، از پوستر این کتاب ها رونمایی می کنیم. شایسته است که بگوییم، تصویر ساز این اثر ارزشمند جناب آقای محمد حسن شبیری معالی از تصویر گران پیش کسوت کشور و استانمان هستند.

جا دارد از زحمات سرکار خانم مریم سلیم برای انجام مصاحبه با دوستان و شاگردان شهید برای این مجموعه ده جلدی و مساعدت  اداره کل ورزش و جوانان به ویژه بسیج ورزشکاران استان تشکر نماییم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location