سرخط خبرها

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تولید ماهی استان همدان در نهاوند است گفت: باید دفتر شیلات استان در نهاوند مستقر شود.

 به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بارش های اخیر و خسارت به مزارع پرورش ماهی جلسه ای با حضور رئیس، معاونین و کارشناسان جهاد و پرورش دهندگان ماهی در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تولید ماهی استان در نهاوند است گفت: باید دفتر شیلات استان در نهاوند مستقر شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه کرد: دلیل حضور من در این جلسه پیگیری و حل مشکلات شما در سطح مسئولین کشوری است ولی علی الحساب باید مشکلات و خسارت پیش آمده ناشی از سیل حل شود.

شهبازی ادامه داد: در همین راستا مقرّر شد جلسه ای با حضور حسینی مدیر کل شیلات کشور،نمایندگان پرورش دهندگان ماهی و بنده برگزار ومشکلات بررسی و پیگیری شود.

وی افزود: مطالبات مطرح شده در این نشست حل مشکل تمدید جواز واحد‌های موجود، پیگیری عملیاتی شدن تخصیص نهاده به پرورش دهندگان از طریق سامانه بازارگاه و حذف دلالی اصلاح حقابه مزارع پرورش ماهی، تسهیل در پرداخت تسهیلات کم بهره به تولید کنندگان و تمدید وام های داده شده با توجه به خسارت بالای سیل امسال حل مشکل بیمه مزارع پرورش ماهی بود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location