سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ،ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل شهرستان اظهار داشت :  مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل باید در راستای هم قرار بگیرند .

فرماندار نهاوند در این نشست بر ضرورت آمادگی و آموزش ها و ایجاد شرایط برای مدیریت پیش و پس از بحران تاکید کرد.

احمدوند گفت:جریان زلزله ای که در نهاوند رخ داد باعث شد، بیشتر به فکر مدیریت و پدافند غیر عامل باشیم و همین که کار را رها کنیم و پس از رخ دادن آن به فکر بحران می افتیم ، خودش بحران است.

وی افزود : یکسری از استان ها بحران خیز هستندو باید مشکلات آنها به صورت کشوری پیگیری شوند .

وی تصریح کرد: در استان هم شهرستان نهاوند که روی گسل زلزله است باید نگاه ویژه ای به آن شود .

فرماندار نهاوند گفت: بارش ها، سیل رخ می دهد و قرار گرفتن نهاوند بر روی گسل زلزله از جمله بحرانهایی است که در این شهرستان رخ می دهد .

وی افزود : مهمترین مشکلات نهاوند در بحث تجهیزات و امکاناتی است که باید برای مدیریت پیش و پس از بحران فراهم و آمادگی که باید ایجاد شود، می باشد و با شرایطی که نهاوند دارد نیازمند اعتبارات خاصی از استان هستیم.

احمدوند با بیان اینکه در سطح روستاها مقاوم سازی مساکن به خوبی انجام شده است، گفت: در حوزه مقاوم سازی روستایی حدود ۲۲هزار واحد نوسازی و بهسازی شده و به گفته نیکزاد در کشور رتبه نخست را داریم .

وی افزود : خوشبختانه شهرستان نهاوند در بحث امداد و نجات پیشرو است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: سالن مدیریت بحران فعلا در اختیار هلال احمر شهرستان باشد تا فکری به حال این موضوع شود .

احمدوند در خاتمه اظهار داشت: بخشداری خزل آمادگی این را دارد که انبار هلال احمر در این شهر باشد تا در شرایط بحرانی به کمک نهاوند بیاید.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location