سرخط خبرها

مهدی سوری رئیس اداره اوقاف نهاوند در گفتگو با خبرنگار فریاد نهاوند آنلاین گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر با اهداء هدیه به دختران در ۴ بقعه متبرکه شاهزاده محمد (ع)، امامزاده مهدی (ع)، امامزاده ابراهیم (ع) روستای دره ابراهیم و امامزاده فضل (ع) برزول برگزار شد.

سوری با بیان اینکه، طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی باید تبدیل شوند، افزود:  بقاع این شهرستان نیز از این فرمایش استثنا نشده و با جذب حداکثری گروه ها و اقشار مختلف جامعه توانسته است خدمات مفیدی را برای زائرین و مجاورین داشته باشد. 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های اداره اوقاف تجلیل و گرامیداشت امامزادگان در دهه کرامت می باشد.

رئیس اداره اوقاف نهاوند بیان داشت: دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و تا ولادت امام رضا (علیه السلام) ادامه خواهد داشت.

وی افزود : از جمله برنامه های اوقاف و امور خیریه با محوریت بقاع متبرکه مراسم ویژه جشن روز دختر، کمک به نیازمندان و فقرا باعنوان برنامه قرار دوازدهم، غبارروبی و عطر افشانی مضجع شریف امامزادگان، تکریم هیئت امنا و خدام بقاع، محفل انس با قرآن کریم، برپایی ایستگاه صلواتی و خدمات پزشکی (ویزیت رایگان) از دیگر برنامه ها در دهه کرامت می باشد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location