سرخط خبرها

 امام جمعه نهاوند گفت: نظام اسلامی با اتکا به توان مردم در مسیر پیشرفت است ولی دشمنان به دنبال القای ناامیدی هستند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمن در پی ایجاد یأس و ناامیدی است ولی ما باید همیشه امیدوار باشیم و به وظیفه عمل کنیم.

وی اظهار داشت: در همه عرصه ها مانند دفاع مقدس، مقابله با منافقین و گروهک‌ها و فتنه ها و همه حوادث دشمن سعی در القای ناامیدی داشت ولی مقاومت مردم، امدادهای الهی و امید مردم معجزه کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ ایمان و امید تجربه موفق این ۴۳ سال و چراغ راه آینده انقلاب است و باید به توان مردم ایمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز در جنگ ترکیبی، رسانه ای، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و همه جانبه دشمنان بر ضد نظام اسلامی هستیم که باید حضور فعال داشته باشیم و با هجمه‌های دشمنان مقابله کنیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امام خودباوری و اسلام ناب را به ما هدیه داد و بر همین اساس ۴۳ سال است در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

وی بیان کرد: عوامل امیدآفرین امنیت و کارآمدی است که امروز به یاری خدا امنیت مثال زدنی داریم و انقلاب اسلامی هر روز کارآمد تر از گذشته در حرکت هستیم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: رونمایی از موشک فراصوت فتاح برای مستضعفان و برای دوستان مایه امید و خوشحالی، برای دشمنان مایه ترس و اضطراب و برای دنیا مایه حیرت و شگفتی است.

وی عنوان کرد: جوانان مومن این کشور در همه عرصه‌های دفاعی، هسته ای، پزشکی، نانو، موشکی و دیگر بخش‌هایی که ورود کردند سرآمد شدند و این باعث افتخار است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز گفتمان مقاومت در منطقه حرف اول را می زند و کشورهای منطقه فهمیدند که آمریکا برای آنها کاری نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: تابستان فرا رسیده است و باید برای اوقات فراغت جوانان فکری شود که خانواده‌ها و نهادهای فرهنگی، مذهبی، مساجد و هرکسی کاری می تواند باید برای غنی کردن اوقات فراغت جوانان انجام دهد و باید مراقب جوانان باشیم

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location