سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، جعفر سلگی معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: کل اعتبارات استانی شهرستان ۷۰ میلیارد و ۵۱ میلیون تومان است که میانگین تخصیصی حدود ۶۰ درصد می باشد که این نسبت به استان ۵/ ۶۸ درصد است که حدود ۸ درصد نسبت به استان پائین تر هستیم.

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند بیان داشت : جذب اعتبارات شهرستان نهاوند،حدود ۸ درصد از استان پایین تر است اینکه دلیل این موضوع نتیجه کم کاری برخی از مدیران شهرستان در خصوص جذب اعتبارات استانی بوده است .

سلگی افزود: پزشکی قانونی،جهاد کشاورزی، تبلیغات اسلامی، امور عشایری ،منابع طبیعی ،راه و شهرسازی و شبکه بهداشت و درمان و ... از اداراتی هستند که متأسفانه نتوانستند حداقل میانگین اعتبارات استانی را برای شهرستان نهاوند جذب کنند .

وی افزود: جذب اعتبار دستگاه ها نسبت به میانگین شهرستانی ما ۸/ ۵۹ درصد است که از میانگین استانی نیز کمتر است .

وی تصریح کرد: برخی ادارات تخصیص اعتبار ۲۰ درصدی و برخی از ادارات دیگر تخصیص ۱۰۰ درصدی دارند در برخی از ادارات در به تعمیر و تجهیزات اعتبارات هزینه شده است اداراتی مثل ثبت اسناد، محیط زیست، صمت ،اعتبارات آنها نسبت به ادارات دیگر کمتر است اما جای اعتبار را جذب کرده اند .

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند بیان داشت : اداراتی که نام برده شد از جمله شبکه بهداشت و درمان از اداراتی هستند که نتوانستند اعتبارات استانی را جذب کنند و تخصیص آن ها نه تنها کمتر از میانگین استانی( ۶۸ درصد) بوده بلکه پائین تر میانگین شهرستانی (۵۹ درصد) بوده است .

سلگی افزود : متأسفانه نسبت به استان حدود ۱۰ درصد میانگین پایین تری داریم که نتیجه کم کاری برخی ادارات در جذب اعتبارات استانی است . 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location