سرخط خبرها

 لزوم پیگیری جدی مصوبات شورای آموزش و پرورش

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، شهروز کیانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش مصوبات این شورا را به جد پیگیری کند، متأسفانه خروجی خوبی از این جلسات نداریم .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: برای پروژه‌ها زمانبندی مشخص کنید و از فرصت تابستان برای اتمام و تکمیل پروژه ها استفاد کنید ، اگر برای پروژه های طرح شهید سلیمانی برنامه ریزی می شد در تابستان و اوقاف فراغت نتیجه آن را به خوبی شاهد بودیم .

IMG 20230624 183208 963

وی افزود : وقتی پروژه ای مدام پیگیری شود به نتیجه خواهد رسید اما اگر پیگیری نشود نیمه کاره رها می شود، اگر طرح های شهید سلیمانی به جد پیگیری می شدند و الان باید به بهره برداری می رسیدند .

IMG 20230624 183538 104

کیانی با اشاره به اینکه کارهای بنیادی خوبی در حوزه شهرداری در حال شکل گرفتن است، اظهار داشت: شهرداری نهاوند ، راه و شهرسازی و صمت ، پروژه های طرح شهید سلیمانی را به سرانجام برسانند .

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که در این طرح مسئوليت دارند باید پیگیری شود تا تعهدات را انجام دهند ، بیان داشت : شهرداری، راهداری و اداره صمت در این طرح وظیفه دارند و تعهداتی قبول کردند که پیگیری و اجرا شود.

وی تصریح کرد : ۵ زمین چمن مصنوعی و ۲ زمین ورزش‌های ساحلی در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس نهاوند، گیان و برزول ساخته می‌شود که میتوان از ظرفیت خیرین در تکمیل این طرح‌ها هم استفاده کرد .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: قبل از آغاز سال تحصیلی مشکلات مدارس بر طرف و تکلیف مدارس و دانش آموزان هر منطقه مشخص شود تا مشکلی برای خانواده‌ها پیش نیاید و نگرانی آنها مرتفع شود و موجبات رضایتمندی دانش آموزان و خانواده های آنها فراهم آید .

IMG 20230624 183537 932

وی در خصوص مسکن فرهنگیان گفت : مسکن فرهنگیان از استخوانهای لای زخم است که برای دولت سیزدهم به ارث مانده است که با تشکیل نشست و پیگیری در صورت وجود زمین در شأن فرهنگیان عزیز اقدام و بر اساس داشته های شهرستان تعیین تکلیف شود.

کیانی در ادامه با تاکید بر اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان باید به جد پای کار بیاید و در ایام تابستان پروژه های در حال ساخت آموزش وپرورش نهاوند را به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: اداره نوسازی در جلسات آموزش و پرورش حضور یابد و پروژه‌هایی که مربوط به آنها است را پیگیری و تکمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه قولهایتان را به عمل تبدیل کنید ، اظهار داشت : هر کسی قول و وعده ای داد به قولش عمل کند و اجازه ندهید پروژه ها روی زمین بماند و قولهایتان را به عمل تبدیل کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام تابستان و لزوم غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، بیان داشت: در این رابطه، آموزش وپرورش با همکاری سایر نهادهای فرهنگی، تربیتی و ورزشی شهرستان، تدابیر لازم را جهت استفاده مطلوب دانش‌آموزان از اوقات فراغت در ایام تابستان به عمل آورند. 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location