سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: روحانیت استمرار خط انبیا است که توسط پیامبر اسلام مطرح شد .

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به روایتی از امام محمد باقر (ع) گفت : حضرت امام محمد باقر علیه السلام فرمودند اگر در دوران غیبت عالمان دینی نباشند و کسانی که راه را به مردم نشان می دهندنباشند فتنه هاو تاریکی ها مردم را به خود جذب می کنند .

شعبانی موثقی بیان داشت : در سال ۱۳۶۰ سازمان منافقین و مجاهدین خلق با مردم و مسئولین کشور ما وارد جنگ مسلحانه می شود و شهید بهشتی و ۱۷ هزار نفر از هموطنان ما توسط آنها به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: امروز وعده ی خدا محقق شده و اگر تیری به سمت انقلاب بیافتد آواره خواهد شد و ما داریم وعده های خدا را میبینیم که محقق می شوند .

آیت الله شعبانی بیان داشت : نهاوند شهر عالمان و مبارزان انقلابی گرانقدری است که در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند.

وی اظهار داشت: شهید آیت الله حیدری نشان افتخار شهرستان نهاوند است که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید آیت الله بهشتی به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز می بینیم جریان نفاق به چه روزی افتاده است و در اوج ذلت قرار دارد.

آیت الله شعبانی در خاتمه گفت: امروز بیشتر معنی این جمله بشارت دهنده شهید بهشتی که فرمودند؛ والله هرکس تیری به سمت این انقلاب انداخت عاقبت به خیر نشد را بیشتر متوجه می شویم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location