سرخط خبرها

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ویژه راه استان 

با پیگیری‌ نماینده نهاوند محور نهاوند، آورزمان، ملایر بعنوان پروژه ویژه راه استان تأمین اعتبار شد.

وی با اشاره به تردد بالای این مسیر در ایام اربعین و لزوم ایمن سازی آن جهت کاهش تصادفات جاده ای گفت: خوشبختانه با حمایت های نماینده نهاوند اعتبار این پروژه تأمین شده است که برای تکمیل نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان می باشد که با توجه به قرار گرفتن این محور بعنوان پروژه ویژه استان، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: ۸ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیکی رفته است و ۲۲ کیلومتر دیگر تحت پیمان و اجرا و ۹ کیلومتر دیگر نیز آماده پیمان می باشد.

نماینده نهاوند گفت: باید از سردار طلائی نیک تشکر کنیم که در سفر به شهرستان با مساعدت بعمل آمده با دستور پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب مشکلات پروژه حل شد و عملیات اجرائی آغاز گردید.

وی افزود: علاوه بر مصوبات سفر ریاست جمهوری از طریق رایزنی با کمیسیون تلفیق، سال قبل ۵۵ میلیارد تومان و امسال ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است و سعی داریم چنانچه کمبودی بود از طریق ماده ۵۶ جبران شود.

لازم بذکر است؛ علی رغم اینکه بخش عمده این مسیر در حوزه استحفاظی ملایر می باشد، بخاطر رفاه حال شهروندان نهاوندی و تردد بالای این مسیر در ایام اربعین با رایزنی‌های صورت گرفته توسط نماینده نهاوند این محور در اولویت اجرا قرار گرفته است. 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location