سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی روستایی، ۲ روستای شهرستان نهاوند با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آبرسانی شد.

فرهاد بختیاری‌فر روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲ روستای شهرستان نهاوند گفت: در این طرح ۲ روستای کرک علیا و ده موسی با اعتباری نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال آبرسانی شد.

وی اظهار داشت: برای آبرسانی به این ۲ روستا، یک حلقه چاه به عمق ۱۴۵ متر و آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی، حفاری و تجهیز شد.

بختیاری‌فر تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح آب آشامیدنی سالم و پایدار برای ۲۵۰ خانواده روستای کرک علیا تامین شد.

وی ادامه داد: همچنین با ساخت یک مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در روستای ده موسی و اجرای خط رفت و برگشت به طول ۷۰۰ متر و قطر ۱۶۰ میلیمتر مشکل تامین آب آشامیدنی روستای ده موسی برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تاکید کرد: برای اجرای این خط حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه و آب آشامیدنی سالم و پایدار برای ۲۵۰ خانواده روستای ده موسی تامین شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دولت درخصوص موضوع آبرسانی به روستاها به ویژه روستاهای محروم تاکید فراوان دارد، اظهار داشت: موضوع آبرسانی به روستاهای محروم با مصوبه ابلاغی از سوی وزارت نیرو در حال حاضر با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال پیگیری است.

بختیاری فر تصریح کرد: بر اساس این همکاری در مرحله نخست به ۱۶۰ روستایی که بیش از ۲۰ خانوار جمعیت دارد، آبرسانی می‌شود و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در مرحله نخست در نظر گرفته شده است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location