سرخط خبرها

پیشرفت ۴۰ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: از مسئولین شهر، شهرداران، اعضای شوراها، بخشداران برای برگزاری مراسم محرم امسال نهایت تقدیر و سپاسگزاری را داریم.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام محرم با محوریت امام جمعه محترم شهرستان و روحانیت معظم، به نحو احسن برگزار شد، که از همه برگزار کنندگان این مراسم کمال قدردانی را به عمل می آوریم.

احمدوند گفت: کنگره ۸ هزار شهید استان در مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، و در این ایام پیش رو، تجلیل و دیدار از خانواده های معظم شهدا را در برنامه های خود خواهیم داشت.

وی افزود:تبریک عرض می کنیم سالروز اولین نماز جمعه شهرستان به امامت آیت الله حیدری و بزرگداشت عملیات مرصاد که به مناسبت همین ایام غبار روبی از قبور شهدا و غبار روبی از قبر شهید آیت الله حیدری انجام شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه سهم اعتبارات شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲ را از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی ، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ، سه درصد نفت و‌ گاز در مجموع ۱۸۳ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان سهم اعتبارات شهرستان نهاوند به همراه ۲۵ میلیارد تومان سهم نماینده در قالب ۲۱۰ پروژه بین ۴۱ دستگاه اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در بحث اعتبارات ۴۰ درصد افزایش جذب نسبت به سال گذشته داشته ایم به علاوه ۲۵میلیارد اعتبارات در اختیار نماینده افزایش یافته است،در این راستا از همه مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی میخواهیم که با تلاش و پیگیری های مستمر در جذب اعتبارات کمک کنند.

احمدوند گفت: با پیگیری های استاندار ۱۰ خودروی آتش نشانی برای شهرداری های استان جذب شد که با پیگیری مهندس یوسفی نوید شهردار نهاوند یک مورد آن برای شهرداری نهاوند به کارگرفته شده است، مدیران میتوانند با پیگیری های مستمر به جذب اعتبارات کمک کنند.

وی تاکید کرد: انشاءالله اعتبارات پروژه ها را در اولویت قرار دهیم که تا پایان سال اعتباری برنگردد و همه بتوانیم با تمام توان در دولت جهادی بصورت جهادی عمل کنیم.

احمدوند در خاتمه اظهار داشت: از اصحاب رسانه شهرستان نهاوند نهایت قدردانی را به عمل می آوریم که مراسم محرم را به بهترین شکل ممکن در سطح شهر به تصویر کشیدند.

photo 2023 07 31 10 55 51

photo 2023 07 31 10 55 47

photo 2023 07 31 10 55 41

photo 2023 07 31 10 55 37

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location