سرخط خبرها

 فریاد نهاوند : زهرا سهرابی - خبرنگار

13 مرداد 1402

معاون فرماندار نهاوند گفت: می توان نهاوند را به عنوان پایلوت طب سنتی ایرانی و اسلامی در استان همدان معرفی کرد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند به ریاست کیانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و با حضور دکتر گودرزی مدیر طب ایرانی و اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان، بخشداران مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت و سایر اعضای ذیربط در سالن شهدای فرمانداری برگزارشد.

مدیر طب ایرانی و اسلامی دانشگاه علوم پزشکی همدان از جذب و پذیرش تخصص طب ایرانی و اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی همدان و آموزش ۲۰۰نفر از پزشکان عمومی سطح استان خبر داد و خواستار تعامل بیشتر ادارات در رابطه با شناسایی محل های عرضه داروهای گیاهی و سنتی و ساماندهی آنها شد.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: میتوان نهاوند را بعنوان پایلوت بحث طب ایرانی و اسلامی در استان معرفی نمود چرا که هم اکنون ۴۰ هکتار از زمینهای بخش گیان زیر کشت داروهای گیاهی بوده و نیاز به سرمایه گذار جهت ساماندهی و برند سازی دارد.

شهروز کیانی افزود: همچنین سراب ها و زمینهای حاصل خیز نهاوند فرصت سرمایه گذاری در این امر را داشته و نهاوند آمادگی هرگونه حمایت در ترویج استفاده از طب ایرانی و اسلامی را دارد.

وی همچنین از ادارات خواست در پیشگیری از بیماری ایدز و مشاوره و نمونه گیری موارد مشکوک شبکه بهداشت و درمان را یاری دهند و از جمعیت هلال احمر شهرستان خواست تا با ستاد بحران استان مکاتبه و متولیان اصلی پیشگیری از غرق شدگی خصوصا در مرداب ها و سراب ها را مشخص نمایند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location