سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند در راستای کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور، امام جمعه ، معاونین فرماندار ، بخشداران و روسای ادارات شهرستان و جمعی از مسئولان استانی  در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

photo 2023 08 23 10 41 59

photo 2023 08 23 10 41 49

دکتر رضا رحیمی نسب دبیرشورای مشاوران وزرا در امورایثارگران کشور در شورای اداری شهرستان نهاوند و در جمع مدیران اجرایی این شهرستان اظهار داشت: خرسندم که در شهرستان شهید پرور نهاوند حضور پیدا کردم و در خدمت امام جمعه ی محترم این شهر هستم امام‌جمعه نام آشنایی که زاگرس نشینان از ایشان به نیکی یاد میکنند .

وی افزود : امروز که در خدمت شماهستم ، ۳۵ تن از مشاور وزیران در امور ایثارگران کشور در استان همدان هستند و مشکلات ایثارگران شهرستان ها را مورد بررسی قرار میدهند .

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور گفت : ایثارگران اشخاصی بودند که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور پیدا کرده و به مبارزه با دشمنان میپرداختند وامروز باید توجه ویژه ای به این قشر شود .

وی افزود : متأسفانه خلاهای بسیاری در حوزه ی ایثارگران وجود دارد که باید این مشکلات برطرف شوند و قوانین اجرایی به روز شوند .

رحیمی نسب بیان داشت: برخی مدیران انقلابی و جهادی خودشان را بالاتر از ایثارگران می دانند که این اصلاً خوب نیست و دلایلی هم که می آورند ،قابل توجیه نیست.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور اظهار داشت : نگاهها باید به ایثارگران عوض شود چرا قوام نظام با خون ایثارگری است و اگر رمقی دارد نفس و رمقش با خون شهداست و هدف از این سفر هم تغییر رویکرد است اگر چه در عمل آنچنان اتفاقی نیفتاده، اما باید اجرایی شود.

وی افزود: بررسی مشکلات ایثارگران در سفرهای رئیس جمهور و حضور مشاوران حوزه ایثارگران در سفرها از جمله برنامه های مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: مدیران فرصت را در اختیار فرزندان ایثارگران قرار بدهند و از آنها برای فرصت های شغلی استفاده کنند .

رحیمی نسب با اشاره به اینکه راه توسعه ی کشور از ریل شهدا رد می شود ، گفت: راه توسعه کشور همان مسیری است که شهدا ریل گذاری کرده اند و هرآنچه درعرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی مشکل داریم، به سبب فاصله ای است که با شهدا و راهشان گرفته ایم.

وی افزود: شهدا هم مثل ما بودند و جایگاه و مقام برایشان اهميت نداشت اما تحولی بزرگ ایجاد کردند و کشور را به سمتی بردند که دشمنان نتوانستند ذره ای از خاک ایران را تصرف کنند .

رحیمی نسب در خصوص کنگره ۸ هزار شهید استان همدان بیان داشت: کنگره بزرگداشت شهدای استان همدان یک برنامه بی نظیر است و به تناسب جمعیت، نخستین استان شهید پرور کشور است که شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران کشور در خاتمه اظهار داشت: مشکلاتی که توسط مدیران شهرستان نهاوند عنوان شد را بررسی خواهیم کرد و نتیجه را اعلام خواهیم کرد . 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location