سرخط خبرها
جلسه مشارکت های اجتماعی و تشکل های مردمی به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور کیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، علی بخشی رئیس اداره ورزش و جوانان ، مرادی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)، کلوندی رئیس اداره بهزیستی ، رؤسای مؤسسات و مراکز نیکوکاری و خیریه های شهرستان نهاوند به مناسبت گرامیداشت هفته مشارکت های اجتماعی در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد. 
در این جلسه مشکلات مؤسسات و مراکز خیریه مطرح و به رفع آنها تأکید شد .
photo 2023 08 23 11 36 23
photo 2023 08 23 11 36 35
photo 2023 08 23 11 36 43

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ؛ ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه مشارکت های اجتماعی و تشکل های مردمی ضمن تبریک هفته مشارکت های اجتماعی اظهار داشت: وقتی مردم پای کار باشند کارها مثمر ثمر تر خواهند بود تا زمانی که دولت به تنهایی انجام می دهد .

احمدوند گفت: تشکل های مردمی بازوان دولت و ادارات هستند و اقدامات تشکل های مردمی که انجام شده ، قابل تقدیر است .

وی افزود : در حال حاضر ۱۱ مؤسسه در حوزه ی فرمانداری فعالیت دارند که اکثراً خیریه هستند .

فرماندار نهاوند در ادامه سخنان خود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود برمردمی شدن کارها تأکید دارند و ایشان معتقدند هر جا مردم پای کار بودند آن کار به بهترین شکل انجام شده و هرجا مردم عقب کشیدند زمین خوردیم ، نمونه ی این سخنان مقام معظم رهبری را در جنگ تحمیلی دیدیم که مردم پای کار آمدند و نتیجه اش پیروزی در جنگ هشت ساله بود .

احمدوند گفت: هدف از تشکیل این جلسه این است که مردم تشویق شوند و به سمت امور خیریه بیایند .

وی افزود : کار خیریه ها و تشکل های مردم نهاد کار بسیار بزرگی است واگر ما شبانه روز کار کنیم به خدماتی که شما به مردم می دهید نمی رسیم، قطعاً در این راه مشکلات زیاد است ولی این مشکلات باید مرتفع شوند .

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه خیریه های شهرستان نیازمند ساماندهی هستند، بیان داشت : خیریه ها باید یک محوریت داشته باشند تا خدماتی که به مردم داده می شود ذیل این مجمع باشد و همه در یک راستا گام بردارند و خدمات به یک انداره به جامعه هدف داده شوند .

وی با بیان اینکه یک دست صدا ندارد، افزود : همه ی خیریه های ذیل مجمع خیرین نهاوند باید در راستای خیر و خدمات رسانی به قشر ضعیف گام بردارند درنتیجه ثمره ی کارتان را خواهید دید .

وی در خاتمه تصریح کرد: مجمع خیرین شهرستان باید رضای خدا و خدمت به خلق خدا را مد نظر داشته باشند و به امید مجموعه های دولتی نباشند و با انسجام و همراهی کار را به ثمر برسانند ، هر جا هم نیاز باشد دولت پا در میانی خواهد کرد .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location