سرخط خبرها

جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته دولت به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور معاونین و بخشداران و روسای ادارات در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر از پیکره نظام و مردم اند، بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار کشور هستند. 

احمدوند تصریح کرد: در طول یکسال گذشته خدمات زیادی از سوی ادارات و نهادهای مختلف به مردم ارائه شد و هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین فعالیت ها و دستاوردها و عملکرد دولت است، باید از این فرصت برای بصیرت افزایی، مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید خدمات دولت به نحو احسن در راستای جهاد تبیین به مردم اطلاع رسانی گردد ، گفت: باتوجه به گذشت دوسال ازعمرکاری دولت جهادی وانقلابی همه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند ضمن ارائه خدمات مناسب به مردم در این هفته، با اطلاع رسانی مناسب، نمایی خوب از عملکرد دولت انقلابی را به سمع ونظر مردم برسانند. 

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.

احمدوند گفت: هفته دولت، فرصتى است تا تامل کنیم و کارهایی که انحام نشده را به سامان برسانیم.

وی افزود : این هفته فرصت مناسبی است تا به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و جهاد تبیین تلاش بیشتری داشته باشیم .

وی تصریح کرد: همچنین این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم ، تا مردم بدانند که چه کارهایی انجام شده است.

فرماندار نهاوند بیان داشت : مدیران با تلاش مضاعف کام مردم را شیرین کنند و کارهایی که انجام نشده است را انجام دهید .

احمدوند در خاتمه گفت: کمیته ها تشکیل شده و پروژه هایی که قرار است در این هفته کنگ زنی و یا افتتاح شوند هم مشخص شده اند که در روزهای اخیر به اطلاع مردم خواهد رسید . 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location