سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، فرماندار نهاوند با بیان اینکه شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت در کم‌وکیف موضوعات اعتماد عمومی جامعه را به کارگزاران و بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به‌ دور از بزرگ‌نمایی ارتباط خوبی با اصحاب رسانه ایجاد کنند تا شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع در شهرستان باشیم.

ضرغام احمدوند با تأکید بر اینکه برنامه محوری موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، گفت: در هفته دولت امسال 34 پروژه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و راه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 26 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان افتتاح و 8 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی کلنگ‌زنی خواهد شد.

احمدوند افتتاح واحدهای گلخانه‌ای، پروژه‌های راهداری، نیوجرسی و روکش آسفالت، استفاده از سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی و بهسازی در شهرستان نیز اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

فرماندار نهاوند در ادامه تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته استاندار محترم یک روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی به شهرستان نهاوند سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به‌ضرورت جهاد تبیین در حوزه اقدامات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی در جامعه هستیم، لذا باید با انتشار اخبار مثبت در این زمینه تا انتخابات پیش رو تلاش شود. 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location