سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی است و باید از فتنه دشمنان پرهیز کنیم چون آنها هیچ‌وقت به نفع ما کاری نمی‌کنند.

وی اظهار داشت: فضای مجازی و رسانه‌ها امروز در دست دشمنان است و باید مراقب بود چون دشمنان از این طریق مدام در حال کارشکنی و تبلیغات بر علیه کشور ما هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن درصدد این است که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد ولی واقعا از لحاظ قدرت به جایی رسیدیم که دشمنان هم باور نداشتند با این شرایط تحریم و مشکلات بتوانیم اینقدر پیشرفت کنیم و این وظیفه مسئولان است که موفقیت‌ها را به گوش مردم برسانند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان موفقیت ها را نمی‌گویند و مشکلات را بزرگ نمایی می کنند و این وظیفه مسئولان و دولت‌ها است که باید کارامدی نظام را اثبات کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: رهبر انقلاب در جمع دولت مردان و فرماندهان سپاه اعلام کردند که به قله ها نزدیک شدیم و باید تلاش کنیم تا انشاالله به حدی که نیاز انقلاب اسلامی است برسیم.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اقدامات دولت و ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب از فعالیت های مثبت دولت بیان داشت: امروز ایران اسلامی با دنیا رابطه دارد و این نشان‌دهنده تلاش دولت مردان است و دشمن با اقدامات تروریستی می خواهد با القای ناامنی جلوی پیشرفت را بگیرد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز قدرتمندتر از همیشه است و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها ضعیفتر از همیشه هستند و هرچه در توان داشتند بر علیه ما به کار گرفتند ولی کاری نتوانستند انجام دهند و جرات تهدید نظامی را هم ندارند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها به دو خبر مهم این هفته اشاره کرد و گفت: راه اندازی فاز یازدهم پارس جنوبی به دست متخصصان ایرانی یکی از این خبرها بود که در رسانه های دنیا هم بازتاب زیادی داشت و نشان‌دهنده توانایی و کارامدی نیروها و کارشناسان داخلی است.

وی به خبر مهم دوم هم اشاره کرد و گفت: کشف پیچیده‌ترین برنامه نفوذ دشمن صهیونیستی در صنایع موشکی وزارت دفاع بود که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای امنیتی این خطر هم از بین رفت و اگر کشف نمی شد ضربه زیادی به صنایع موشکی ما وارد می شد.

امام جمعه نهاوند در پایان خطبه‌ها بیان داشت: روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح یادواره شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان انقلاب و از شهدای سرافراز نهاوند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با سخنرانی نایب رئیس مجلس برگزار می شود که از مردم شهید پرور شهرستان برای حضور در این مراسم دعوت می کنیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location