سرخط خبرها

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان سرپرست جدید اداره آموزش‌وپرورش نهاوند معرفی و از زحمات مدیر سابق قدردانی شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، در مراسمی با حضور مسئولان و با حکم نقوی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان محمد قیصری به‌عنوان سرپرست جدید اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند معرفی و از تلاش‌ها و خدمات ارزنده محمدحسین دارایی قدردانی شد.

قیصری از جانبازان دفاع مقدس و دانش‌آموخته رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در دوره کارشناسی ارشد و از نیروهای خوش‌نام و انقلابی شهرستان نهاوند است.

در حکم محمود نقوی خطاب به قیصری آمده است؛ نظر به تجارب و تعهد جناب‌عالی در آموزش‌وپرورش به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سیاست‌های رئیس‌جمهور در دولت مردمی و مقام عالی وزارت با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش‌وپرورش، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و قوانین و مقررات، در انجام امور محوله موفق باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است. توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله، از خداوند متعال مسألت دارم.

قیصری سابقه مدیریت آموزش‌وپرورش در منطقه خزل نهاوند را دارد. پیش‌ازاین محمدحسین دارایی از اردیبهشت ۹۹ مسئولیت این اداره را عهده‌دار بود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location