سرخط خبرها

فرماندار نهاوند گفت: بازگشایی مدارس در نهاوند به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دارایی مدیر سابق آموزش‌وپرورش و تبریک به قیصری سرپرست جدید اداره و آرزوی موفقیت برای وی گفت: بازگشایی مدارس انشاالله به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد و با درایت آموزش‌وپرورش و تمهیداتی که اندیشیده شده است؛ دانش‌آموزان شهرستان مهر را با شورونشاط آغاز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در چند روز گذشته که سالگرد فوت خانم امینی بود و فراخوان‌هایی توسط دشمنان برای ایجاد اغتشاش در سطح کشور انجام‌شده بود به حمدالله در شهرستان نهاوند هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم که در این رابطه نیز نمی‌توان نقش مثبت آموزش‌وپرورش را نادیده گرفت.

احمدوند ادامه داد: همان‌طور که همهٔ مردم و مسئولین تلاش کردند و همایش میلیونی اربعین را به بهترین نحو ممکن برگزار کردند همه باید در راستای برطرف کردن مشکلات شهرستان و علی‌الخصوص آموزش‌وپرورش تلاش و همکاری کنند.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به با اشاره به برگزاری کنگرهٔ ۸ هزار شهید استان همدان بیان داشت: در راستای این کنگره در شهرستان نهاوند بیش از ۱۵۰ یادواره شهید برگزارشده که عمدهٔ آن‌ها در مدارس انجام‌شده است و آموزش‌وپرورش شهرستان در راستای این کنگره کارهای فرهنگی بسیار خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: در هر مدرسه یک یادواره شهید برگزارشده که ازجمله برنامه‌های خوب فرهنگی در این رابطه بوده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش نهاوند با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش خانه دوم همه است، اظهار داشت: دشمن‌روی ایجاد مشکل در آموزش‌وپرورش و فریب دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرده است؛ لذا ما باید نگاه ویژه‌تری به آموزش‌وپرورش داشته باشیم و تلاش کنیم که دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور در دام دشمنان گرفتار نشوند.

  • کمبود نیروی انسانی مدارس در نهاوند برطرف می‌شود

محمد قیصری سرپرست جدید آموزش‌وپرورش نهاوند نیز در این جلسه گفت: آموزش‌وپرورش متعلق به همه است و همه باید کمک کنند تا به اهداف عالیه تعلیم و تربیت برسیم.

وی اظهار داشت: آموزش‌وپرورش بعد از خانواده یکی از نهادهای مهمی است که تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بر عهده دارد و همه باید با همکاری باهم این مجموعه را به‌خوبی پیش ببریم تا اهداف آن محقق شود.

قیصری افزود: برخی مدارسی که به‌تازگی افتتاح‌شده‌اند کمبودها و مشکلاتی دارند و اداره کل نوسازی این کمبودها را برطرف نکرده است لذا ما به‌طورجدی پیگیر هستیم تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکلات برطرف شوند.

وی با ارائه آماری از تعداد دانش‌آموزان شهرستان گفت: با احتساب مدارس بزرگ‌سالان و پیش‌دبستانی، امسال ۲۹ هزار دانش‌آموز در ۲۳۵ واحد آموزشی و در قالب ۱۱۰۵ کلاس درس مهر را با شورونشاط آغاز خواهند کرد.

سرپرست آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: سال گذشته حدود ۴ میلیارد تومان تجهیزات توسط نوسازی در مدارس شهرستان توزیع شد که امسال نیز پیگیر هستیم این تجهیزات بیشتر از سال قبل باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث نیروی انسانی با کمبودهایی مواجه هستیم، بیان داشت: با ورود نیروهای ماده ۲۸ و همچنین استفاده از ظرفیت بازنشستگان این کمبودها را برطرف خواهیم کرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location