سرخط خبرها

امام جمعه نهاوند گفت: محور مقاومت امروز بسیار قوی و آماده است و در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که صهیونیست‌ها را به چه روزی انداختند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: صهیونیست‌ها جنایت‌های وحشتناکی بر علیه ملت مظلوم فلسطین انجام دادند که دنیا را متحیر کرد.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌های کودک کش آب و برق را بر روی کودکان و زنان فلسطینی بستند و جنایت جنگی مرتکب شدند.

امام جمعه نهاوند افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل این جنایت‌ها سکوت کردند و آمریکا هم پشتیبان این جنایت‌ها هستند.

وی ادامه داد: عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین نشان داد که امنیت صهیونیست‌ها با هر اقدامی که بکنند تامین نخواهد شد و امروز مقاومت از هر زمان دیگری آماده تر است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: محور مقاومت امروز بسیار قوی و آماده است و در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم که صهیونیست‌ها را به چه روزی انداختند.

وی بیان داشت: دشمن صهیونیستی باید بداند که مردم آزاده دنیا از کودک کشی و جنایات جنگی این رژیم منحوس اعلام انزجار دارند و پشتیبان فلسطین هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به افتتاح طرح‌های عمرانی جدید در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هرچه برای این مردم کار شود کم است و امیدواریم مسئولان شبانه‌روز برای کم کردن مشکلات تلاش کنند.

وی بیان کرد: فرصت خدمت به مردم وقت طلایی است که مسئولان باید با هدف کسب رضای خدا در این جهت حرکت کنند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در منطقه مشاهده می کنیم که صهیونیست‌ها بر خلاف تبلیغات و مظلوم نمایی رو به افول و ضعف هستند و محور مقاومت آماده تر از همیشه است و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ملت فلسطین خواهد بود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location