سرخط خبرها

پایگاه انتقال خون نهاوند با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با توجه به نیاز شهرستان افتتاح شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، با حضور مصطفی جلالی رئیس سازمان انتقال خون کشور، رضا نیا معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان و جمعی از مسئولان پایگاه انتقال خون نهاوند افتتاح شد.

این پایگاه به همت خیرین و خانواده بزرگ علیمرادیان در کنار بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان افتتاح شد.

اردیبهشت ۱۴۰۰ کلنگ احداث پایگاه انتقال خون در نهاوند با حمایت مردم و کمک خیرین و مدیریت بنیاد خیریه بیمارستان علیمرادیان در محدوده این بیمارستان بر زمین زده شد.

به دلیل تغییر قیمت‌ها و طولانی شدن پروسهٔ اجرای پروژه هزینه تمام‌شده از رقم برآورده شده افزایش یافت ولی این مشکل باهمت کمک‌های مردمی و خیرین و بخشی هم توسط بنیاد برکت، دانشگاه علوم پزشکی و استانداری همدان تأمین اعتبار شد.

به دلیل نبود مرکز انتقال خون ثابت در شهرستان نهاوند و مراجعه افرادی زیادی برای اهدای خون لزوم احداث پایگاه خون یکی از ضروریات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بود که این مهم بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

با توجه به افزایش هزینه‌های پروژه با پیگیری‌های علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند از طریق بنیاد برکت و طی رایزنی و جلساتی با روسای سابق و فعلی سازمان انتقال خون کشور به همراه خانم علیمرادیان نماینده خانواده خیر مهندس علیمرادیان، کاستی‌های این مرکز در حوزه اعتبارات و تجهیزات رفع شد.

نماینده نهاوند در این مراسم گفت: زحمات خانواده محترم علیمرادیان در حوزه سلامت شهرستان مایه افتخار است و باید ضمن ارج نهادن به چنین حرکات ارزشمندی تلاش شود با تشویق خیرین، مشکلات و موانع موجود در این حوزه‌ها را کاهش داد.

photo 2023 10 20 21 40 38

photo 2023 10 20 21 40 56

photo 2023 10 20 21 40 54

photo 2023 10 20 21 40 49

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location