سرخط خبرها

فرماندار نهاوند گفت: استکبار جهانی هر کاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی انجام داده است ولی همواره با حضور مردم ناکام شده است.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در نشست هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان در شهرستان گفت: متولیان اجرای برنامه‌های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سعی کنند برنامه‌های متفاوت‌تری اجرا کنند.

وی اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است و باید این جنبه از مبارزات مردم برای جوانان بیان شود.

فرماندار نهاوند افزود: آمریکایی‌ها چندین دهه است که تمام تلاششان را برای براندازی این انقلاب به کار گرفته و همواره با بصیرت مردم با شکست مواجه شده‌اند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی و توجه خاصی نسبت به اجرای برنامه‌های گرامیداشت ۱۳ آبان و کیفیت آن داشته باشند.

احمدوند گفت: از مدیران و متولیان می‌خواهم با توجه به اینکه دشمن هدفش را بر روی دانش آموزان و نظام آموزشی ما گرفته است لذا انتظار می‌رود باکیفیت و توجه بیشتری برنامه‌های این هفته را ازجمله برگزاری یادواره‌های دانش‌آموزی با کمک خود دانش آموزان برگزار شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: در بحث دانشگاه‌ها هم دانشجویان را وارد برنامه‌ها کنید و نشست‌های بصیرتی با حضور اساتید برگزار شود.

وی افزود: امسال ۱۳ آبان متفاوت‌تری خواهیم داشت و بخشداران هم برنامه‌های مرکز شهرستان را در بخش‌ها اجرایی و دستگاه‌های مرتبط هم در برگزاری برنامه‌های ۱۳ آبان تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

احمدوند بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند که درصحنه‌هایی که نیاز است حضور فعال دارند و نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را با شکست مواجه کردند. 

فرماندار نهاوند در پایان گفت: در روز ۱۳ آبان امسال نیز مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، باشکوه و با حضور مردم مؤمن و انقلابی نهاوند برگزار خواهد شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location