سرخط خبرها

فرماندار نهاوند گفت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و لازم است همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری و فعالیت داشته باشند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در بازدید از روند اجرای نهضت ملی مسکن گفت: بازدید و سرکشی از روند اجرای نهضت ملی مسکن و بررسی مشکلات و موانع از برنامه‌های اولویت‌دار مجموعه شهرستان است.

احمدوند بابیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است، گفت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است و ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و درروند اجرایی پروژه‌ها تسریع نمایند.

وی افزود: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهم‌ترین اهداف این بازدیدها است.

فرماندار نهاوند همچنین در بازدید از اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی گفت: دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روستاها انجام داده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ضمن بازدید از اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای شعبان، راوند علیا، بدیع‌الزمان و امیرآباد گوشه، ساماندهی مناطق روستایی را دارای اهمیت دانست و افزود:‌ رسیدگی به مناطق روستایی در ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد.

احمدوند در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته از فعالیت‌های بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاهای شهرستان تقدیر و اجرای این طرح‌ها را در توسعه و ارتقاء سطح زندگی روستائیان بسیار مؤثر دانست.

وی افزود: اجرای دیواره سنگی، جدول‌گذاری، زیرسازی معابر، آسفالت، جابجایی پایه‌های برق، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و مقاوم‌سازی مسکن از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در روستاهای شهرستان است.

فرماندار نهاوند همچنین از اجرای ساخت‌وساز و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بااعتبار هر واحد دو میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: کل سهمیه شهرستان هزار و 20۰ فقره است که هزار و 60 فقره انعقاد قرارداد شده و ۵۰۰ فقره پایان کار گرفته‌اند.

احمدوند در پایان گفت: با اقدامات خوبی که انجام‌شده شهرستان نهاوند مقام اول استان را درزمینهٔ مقاوم‌سازی کسب کرده است.

photo 2023 10 31 11 28 59

photo 2023 10 31 12 17 18

photo 2023 10 31 13 48 36

photo 2023 10 31 12 17 17 0

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location