سرخط خبرها

امام جمعه نهاوند گفت: جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها باعث بیداری وجدان‌های بشری شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ،حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: یکی از نشانه‌های ولایتمداری عمل به رهنمودهای ولی فقیه است و باید سخنان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را گوش داده و طبق آن عمل کنیم.

وی اظهار داشت: منشا همه جنگ‌های دنیا آمریکا و دولت های متجاوز هستند و هرچه کشتار شده بانی آنها امریکا بوده است.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و همانطور که امام راحل فرمودند همه مفاسد عالم زیر سر آمریکا است و نباید فریب سازمان‌های مدعی حقوق بشر را بخوریم چون این سازمان‌ها ابزاری در دست آنها هستند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: امروز می بينيم که سازمان ملل و شورای امنیت بی خاصیت هستند و حقوق بشر با این همه ظلم و ستم که در غزه شده و سکوت این سازمان‌ها واقعا بی معنی شده است.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ امروز آنچه در غزه اتفاق می‌افتد جنگ حق و باطل است و ریشه باطل آمریکا و اشرار عالم هستند و ریشه حق هم مردم آزاده دنیا که در این روزها به میدان آمدند و مسلمانان و جبهه مقاومت هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها باعث بیداری وجدان‌های بشری در سراسر دنیا شد و حتی غیر مسلمانان هم به میدان آمدند و جنایات بر علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

وی اظهار داشت: به یاری خدا جبهه حق پیروز خواهد شد و جبهه ظلم و کفر حتما نابود خواهد شد و امروز دنیا فهمیده است که آمریکا و صهیونیست‌ها چه جنایاتی انجام می دهند.

مغیثی گفت: امروز وظیفه ما حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم است و هم در فضای مجازی و هم حقیقی باید در حمایت از مظلوم موضع بگیریم.

وی ادامه داد: حمایت از مظلوم جز واجبات است و هرکاری بتوانیم باید برای دفاع از مسلمانان انجام دهیم و یقین بدانید این حمایت‌ها عمل به قرآن است و باید جنایت‌های صهیونیست‌ها را برای مردم روشن کنیم.

امام جمعه نهاوند به ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اظهار داشت: بیدار‌ کردن وجدان‌های مردم دنیا، وحدت جامعه اسلامی، نشان دادن عجز سازمان ملل، مشخص شدن جبهه حق و باطل و اینکه دنیا فهمید حاکمیت بر دنیا توسط ظالمان اتفاق می‌افتد از مهمترین اثرات این عملیات بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان وظیفه و واجب است که شرکت کنیم و باید مخالفت خود را با شیطان بزرگ اعلام کنیم و این فریاد را به گوش جهانیان برسانیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ۱۴ آبان سال ۵۷ یک مناسبت مهمی در نهاوند است و روزی است که برای اولین بار در کشور مجسمه شاه در این شهر به‌ پایین کشیده شده است و ثبت این روز در شورای فرهنگ عمومی نهاوند تصویب شده و به استان فرستاده شده است.

وی در پایان اظهار داشت: باید آفرین گفت بر این اقدام و اراده مردم انقلابی نهاوند و امیدواریم در تقویم ملی این واقعه بزرگ به نام نهاوند ثبت شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location