سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین پیام مشترک احمدوندفرماندار وحجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳آبان

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان، بیانگر عشق و ایمان ملت بزرگ ایران، خصوصا قشر پویای دانش آموز به سربلندی و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کوتاه کردن دست های پلید استکبار جهانی از این مرز و بوم الهی است.

تبعید امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۵۷ و نهایتا تسخیر لانه ی جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸، این یوم ا... را برای همیشه در حافظه ی ایرانیان ثبت و در تاریخ معاصر کشور جاودانه کرده است.

آری، سیزده آبان که در تعبیر معمار بزرگ نظام ، به عنوان انقلاب دوم نامیده شد، به دل‌های مومنان قوت بخشید، غروری مقدس را در وجودشان زنده کرد، پرتوی از انوار الهی را بر آن‌ها تابانید و به همه مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، فروریختنی است.

اینک در چهل وچهارمین سال حیات پربرکت انقلاب، این جانبان فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به اهالی ولایی شهرستان، خصوصا دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان تبریک عرض نموده و از همگان دعوت می‌کنم تا بار دیگر، با حضور پرشور و شعور در مراسم‌ سیزده آبان، وحدت و انسجام اسلامی خویش و انزجار عمیق‌مان را از استکبار به نمایش بگذاریم و ما مسئولین باخدمت‌رسانی بیشتر به مردم در جهت اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند

احمدوند فرماندارنهاوند

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location