سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، جلسه سیاسی و مشارکت انتخابات مجلس با موضوع افزایش مشارکت مردم در انتخابات صبح امروز با حضور احمدوند فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه،کیانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ،بخشداران و سایر مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند روز یکشنبه در جلسه سیاسی و هم اندیشی افزایش مشارکت انتخابات شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان با تشکیل کمیته تخصصی از چندماه قبل کار خود را آغاز کرده و در حال آماده سازی ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات است.

وی ارتباط سازنده و بدون واسطه با اقشار مختلف مردم به ویژه در روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با امیدآفرینی، جهاد تبیین و جلب اعتماد مردم جهت افزایش مشارکت در انتخابات حرکت کنیم.

فرماندار نهاوند بیان داشت :  انتخابات مهمترین رویداد سیاسی امسال است که به فرموده مقام معظم رهبری وظیفه داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم.

احمدوند افزود: برنامه ریزی و دقت عمل در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سالجاری ضروری است چراکه این رویداد یکی از مهمترین وقایع سیاسی کشور محسوب می شود. 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location