سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، در پیام تبریک سرهنگ علی مختاری امده است؛ بسمه تعالی سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه بی مانند و الگوی بی مثال استقامت تاریخ اسلام، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز پرستار نامگذاری شده است.

هنر پرستاری و تیمار بیماران موهبتی است الهی؛ که خداوند متعال، آن را تنها در روح متعالی مردان و زنانی شایسته، به ودیعه نهاده است‌. پرستاران همپای جامعه پرتلاش پزشکی، در دشوارترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت تندرستی و حیات دوباره را به آنان هدیه می‌دهند و یقیناً باید اذعان کرد حرفه ارزشمند و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و بشر دوستی است و بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند.

بی تردید اهمیت و نقش بی بدیل پرستاران و تلاش‌های غیر قابل توصیف این اسوه‌های صبر و نوع دوستی در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان ملموس و قابل ستایش است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادردرمانی و شهدای مدافع سلامت، روز پرستار را که مزین به نام بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب(سلام الله علیها) است را به همه پرستاران علی الخصوص پرستاران بسیجی و مجاهد در خط مقدم جبهه سلامت که همچون رزمندگان دفاع مقدس ایثارگری های بی بدیل و ماندگاری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و از آن قادر متعال سلامتی و توفیق روز افزون برای این سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع خواهانم. سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location