سرخط خبرها

فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند در پیام مشترکی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان به ویژه بسیجیان شهرستان نهاوند تبریک گفتند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، در این پیام آمده است؛ بسمه تعالی فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در ۵ آذر سال ۱۳۵۸یکی از نشانه‌های ماندگار انقلاب اسلامی است که اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران را به تمام جهانیان نشان داد.

اتحاد و همبستگی مردمی که در عرصه‌های مختلف به خصوص جنگ تحمیلی دوشادوش هم در مقابله با تهدیدات دشمن به ویژه در مواجهه با جنگ نرم دشمن در خط مقدم قرار می‌گیرند و در همه ی عرصه ها نقش آفرینی می‌کنند و موفقيت هایی که بدست می آورند مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیجی است.

بسیج این درخت تناور وشجره طیبه و پرثمر در طول عمر ۴۴ ساله خود ، فهم درست اتحاد ،اراده ، اخلاص و جانفشانی و رشادت و فداکاری را به مردمان فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی یاد داد .

۲۹ ابان تا ۵ آذر ماه که مزین به نام هفته بسیج گشته است فرصت مغتنمی است تا از نقش بسیجیان عزیز در تداوم انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی ،جهادی و بصیرتی تقدیر نماییم .

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد معمار کبیر انقلاب و شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر بسیجی و معظم انقلاب هفته بسیج را به تمام بسیجیان جان بر کف و همیشه در صحنه تبریک عرض نموده و عزت و بسیجیان عزیز و مخلص را از خداوند متعال خواستاریم .

سرهنگ پاسدار علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی دارابی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location