سرخط خبرها

درجلسه شورای اداری شهرداری نهاوند مشکلات واحدها پیرامون مسایل مختلف شهر،صدور پروانه،درآمد پایدار شهرداری،انجام پروژه‌های عمرانی،استقبال از بهار و ... مطرح گردید.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این خصوص گفت: برنامه ریزی کارهای شهرداری نیاز به پیگیری روزانه و ارائه راه کار در جهت تسهیل در روند اجرایی شدن دارد،پاسخگویی صحیح و جلوگیری از اتلاف زمان در مراجعات به شهرداری نیازمند توجه بوده و برنامه ریزی لازم در جهت شهر الکترونیک باید پیگیری و اجرایی گردد.

شهردار نهاوند گفت: توسعه شهر و مشارکت شهروندی دو معقوله جدا ناشدنی هستند که در این بین شهرداری به عنوان نقطه اتصال این دو باید در راستای تسهیل انجام امور اداری قدم بردارد،انجام خدمات و پروژه‌های شهری باید براساس نیاز مناطق و اولویت بندی صورت پذیرد که این برنامه از ماه‌ها قبل با حضور در محلات و جمع‌آوری اطلاعات و نیاز های هر محله در حال انجام شدن است.

یوسفی نوید ادامه دارد:تا هم اکنون بسیاری از مشکلات کهنه در شهر با همکاری استاندار محترم و همراهی شورای اسلامی شهر رفع شده و موانع و مشکلات عمده به حداقل رسیده و زیرساخت ها به صورت مرحله ای و پروژه‌ای در تمام مناطق در حال اجرا شدن است،جلوگیری از هزینه‌های اضافه و به حداقل رساندن هزینه‌های انجام پروژه‌ها از جمله مواردی است که شروع شده و همچنان ادامه دارد...

وی در پایان گفت: پتانسیل بالای شهر و بکر ماندن بسیاری از مناطق شهری در انجام پروژه‌ها و خدمات، باعث نارضایتی شهروندان و بی توجهی به شهرداری شده بود که این مهم با توزیع خدمات و انجام پروژه‌ های عمرانی در مناطق کم برخوردار به حالت مطلوب تری رسیده و رضایت نسبی شهروندان را به همراه داشته که انجام این برنامه‌ها تا رشد و توسعه یکپارچه شهر ادامه خواهد داشت.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location