سرخط خبرها

سمیه شفائی- خبرنگار

فرماندار نهاوند در جلسه شورای ترافیک شهرستان:

بحث ترافیک بحث آرامش مردم است

آمار تصادفات روند کاهشی داشته است

توقیف وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر نهاوند

جلسه ی شورای ترافیک شهرستان به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور سلگی معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار و سایر اعضا در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه اظهار داشت : بحث ترافیک بحث آرامش مردم است و برگزاری جلسات شورای ترافیک جهت برطرف شدن چالش های ترافیکی شهرستان است و دغدغه ی اصلی ما این است که مصوبات این جلسات بررسی شده و به صورت کارگاهی و کارشناسی شده برگزار شوند .

وی افزود: شاید زیرساخت‌های ما مشکلاتی داشته باشد اما در صدد برطرف کردن این مشکلات هستیم و با طرف شدن این زیرساخت‌ها معضل ترافیک شهرستان هم برطرف خواهد شد .

وی تصریح کرد: تأکید داریم که شورای ترافیک شهرستان خروجی مثبت داشته باشد و در مورد موضوعات مطرح شده به صورت کارشناسی شده تصمیم گیری شود .

فرماندار نهاوند گفت: در کنار پلیس راهور ، شهرداری و راهور همت کنند و تلاش کنند تا معضل ترافیک شهرستان برطرف شود .

احمدوند با اشاره به اینکه آمار تصادفات روند کاهشی داشته است، بیان داشت : کارهای خوبی در بحث جداسازی جاده ها انجام شده که باعث تصادفات بسیار زیادی می شدند اما امروز باعث کاهش تصادفات شده اند و اگر کاری انجام می شود باید برای آسایش مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نهاوند سومین شهر بزرگ استان است ، گفت: اگر نهاوند سومین شهر استان است باید دقت نظر بیشتری بر روی مسائل و مشکلات علی الخصوص ترافیک شهرستان داشته باشیم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه متأسفانه دوربین های سطح شهر بسیار کم است، اظهار داشت: با نصب دوربین در سطح شهرستان ترافیک کمتر خواهد شد و رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت و این دوربین ها باید به صورت کارشناسی شده ، علمی و کاربردی نصب شوند و نصب دوربین های پلاک خوان از اولویت های شهرستان است .

وی خطاب به شهرداری و پلیس راهور بیان داشت: شهرداری و پلیس راهور طرحی برای معضل ترافیک خیابان حافظ در نظر بگیرند و با جدیت بیشتری ترافیک این منطقه را بررسی و برطرف کنند .

احمدوند گفت: زیبنده ی شهر تاریخی نهاوند نیست مسافرانی که از کمربندهای شهر خارج می شوند با چهره ای زشت از شهر رو برو شوند .

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به مصوبه ی شورای ترافیک شهرستان نهاوند اظهار داشت: بر اساس مصوبه ی شورای ترافیک شهرستان با کامیون داران و وسایل نقلیه ی سنگین که غیر از ساعت اعلامی در سطح شهر اقدام به تخلیه ی بار کنند برخورد قانونی شده و وسیله ی نقلیه ی فوق الذکر توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location