سرخط خبرها

امام جمعه نهاوند گفت: مشارکت حداکثری و پرشور و رقابت جدی باعث می‌شود دشمنان بفهمندکه این مردم پای مصالح و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مبارزه با آمریکا تمام شدنی نیست چون آنها شیطان بزرگ و منشا همه فسادها هستند و این فرموده امام راحل است.

وی اظهار داشت: وظیفه ما مبارزه با این اُم‌الفساد است چون هرچه جنگ و خونریزی در دنیا اتفاق افتاده یا مستقیما عامل جنایت بوده یا پشتیبانی می کند.

امام جمعه نهاوند افزود: در برابر دشمن باید مقاومت کنیم و در برابر مسلمانان با رأفت و متانت باشیم که این فرموده قرآن است و به همین دلیل است که از مظلومان عالم حمایت و با صهیونیست‌ها مبارزه می کنیم.

وی ادامه داد: نبرد غزه ادعاهای دروغین حقوق بشری نظام استکبار را بر باد داد و نشان داد که قانون و حقوق بشر برای آن‌ها در حد حرف است و این جنایات صهیونیست‌ها مردم دنیا را بیدار کرد.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از مسئولان مطالبه‌گری کرد ولی باید توجه داشت که این اقدام باعث نشود تا دشمنان سوءاستفاده کنند و خوشحال شوند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: حزب الله و مقاومت یمن دو جبهه مستحکم هستند که در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و به یاری مظلومان فلسطین اقدام کرده‌اند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: آمریکایی‌ها همه جوره از جنایت‌های صهیونیست‌ها حمایت کرده و اعلام می‌کنند که کشورهای منطقه نباید از فلسطین حمایت کنند و موضعی دوگانه در این خصوص دارند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به انتخابات گفت: از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی تشکر می‌کنیم و هرچه در پرشورتر برگزار شدن انتخابات اقدام کنیم بسیار خوب است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: مشارکت حداکثری و پرشور و رقابت جدی باعث می‌شود دشمنان می‌فهمند که این مردم پای مصالح و آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: دشمنان‌ با دیدن انتخابات حداکثری ناامید می‌شود و وسوسه‌های شیطانی آنها خنثی می‌شود که باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها از برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف شهرستان و تشییع باشکوه شهید گمنام در شهر نهاوند و برزول قدردانی کرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location