سرخط خبرها

معاون سوادآموزی استان عنوان کرد: به برکت انقلاب، میزان باسوادی در کشور به حدود ۹۸ درصد رسیده است.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، منوچهر توسلی‌ کیا در جلسه‌ شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان نهاوند که با حضور مسئولین ارشد این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته‌ سوادآموزی، گفت: قبل از انقلاب میزان باسوادی در سطح کشور زیر ۵٠ درصد بود، اما در حال حاضر به برکت انقلاب، میزان باسوادی در کشور به حدود ۹۸ درصد رسیده است.

توسلی کیا افزود: این آمار، ۱۱ درصد از میانگین جهانی بالاتر است و خوشبختانه میزان باسوادی در استان همدان، ۱ درصد از میانگین کشوری نیز بالاتر می‌باشد.

معاون سوادآموزی استان همدان با بیان اینکه شهرستان نهاوند از نظر میزان باسوادی در جایگاه سوم استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: اداره سوادآموزی نهاوند در سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره جزو برترین های استان بوده است، لذا لازم است که با عزم جمعی و کمک سایر اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان، آمار باسوادی شهرستان به میانگین استان برسد.

وی ضمن قدردانی از فرماندار و مدیر آموزش و پرورش نهاوند که به صورت جدی و همه‌ جانبه حامی و پشتیبان فعالیت های حوزه‌ سوادآموزی هستند، گفت: خوشبختانه عزم راسخ مسئولین شهرستان جهت ریشه‌کنی بی سوادی کاملا مشهود است، لذا امیدواریم با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها، امسال نیز شاهد تحقق حجم ابلاغی به شهرستان باشیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location