سرخط خبرها

امام جمعه نهاوند گفت: در انتخابات باید همه عوامل و مردم دست به دست هم دهیم و با حضور پرشور خود دشمنان را مأیوس کنیم.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: رمز ماندگاری انقلاب همان رمز پیروزی است که هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، اهمیت ارزش‌های اسلامی و دینی و حضور مردم در همه صحنه‌ها از جمله این عوامل پیروزی و ماندگاری هستند.

وی اظهار داشت: جنایات صهیونیست‌ها در غزه نشان داد که جبهه استکبار همه دست به دست هم دادند و حدود سه ماه است کودکان و زنان بی‌گناه را به خاک و خون کشیده اند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به انتخابات افزود: همان‌طور ‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ انتخابات امسال مهم و سرنوشت‌ساز است و شرکت گسترده در انتخابات وسوسه‌های دشمنان و فتنه‌های آنها را خنثی می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات حداکثری موجب ناامیدی دشمنان می‌شود و انتخاباتی پرشور نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: آگاهی، تحلیل‌های درست و بصیرت از جمله مواردی است که مردم‌ما همواره به آن توجه داشته‌اند و در فتنه‌ها نشان دادند که همیشه با دانایی در مقابل دشمنان می‌ایستند.

وی ادامه داد: دشمن با شدت بر علیه ارزش‌های انقلاب و انتخابات در حال نقشه‌کشی و طراحی است تا انتخاباتی با حضور حداقلی برگزار شود که باید به این مورد توجه شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: جبهه استکبار در غزه هیچ موفقیتی نداشته و در مقابل جبهه مقاومت ضربات محکمی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و صهیونیست‌ها فقط جنایات و کشتار می کنند و آمریکا هم مانع تصویب قطعنامه و صلح در این منطقه است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: در انتخابات باید همه عوامل و مردم دست به دست هم دهیم و با حضور پرشور خود دشمنان را مأیوس کنیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنان رئیس جمهور در روز گذشته گفت: با اقدامات انجام شده چشم‌انداز‌های روشنی در آینده اقتصاد کشور متصور است و حجم صادرات و واردات در طول این سال‌ها بی سابقه بوده است و دشمنی که قصد منزوی کردن ایران اسلامی را داشت امروز می‌بیند کشور ما در پیمان‌های مهم دنیا حضور دارد که این موفقیت‌ها باعث خوشحالی است.

وی اظهار داشت: این اقدامات و تعامل با کشورهای منطقه و دنیا امیدوار کننده است و می‌تواند مشکلات اقتصادی را کاهش دهد و همه متوجه شدند که دنیا فقط ارتباط با آمریکا نیست.

امام جمعه نهاوند در بخش پایانی خطبه‌ها گفت: حماسه ۹ دی نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد و پس از هشت ماه فتنه، این حضور میلیونی نشان داد مردم پایبند به انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) هستند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location