سرخط خبرها

فرمانده سپاه استان همدان گفت: همه زندگی شهید سلیمانی در جهاد و حماسه سازی سپری شد و این رشادت‌ها و مکتب ایشان برای همه ما درس‌آموز است.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی در جمع مردم نهاوند در آستان مطهر شاهزاده محمد (ع) این شهرستان گفت: شهید سلیمانی محبوب قلوب مردم و فرمانده ای شجاع و باایمان و مخلص بود و همه عمر بابرکتشان در جهاد گذشت.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی با اخلاص زیاد و با کمک رزمندگان محور مقاومت باعث شد تا امروز دشمن به ذلت بیفتد و مقاومت دست برتر را داشته باشد.

مجیدی عنوان کرد: حاج قاسم در دوران دفاع مقدس و بعدازآن همواره جلودار بود و هر جا خطری داشت ایشان پیش‌قدم می‌شد و خصوصیات اخلاقی و مردمی بودن شهید سلیمانی و دشمن‌شناسی ایشان بسیار زبانزد بود.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: راه و روش زندگی سردار دل‌ها و مکتب شهید سلیمانی برای همه آموزنده و درس‌آموز است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مقاومت فلسطین اشاره کرد و بیان کرد: صهیونیست‌ها چندین دهه است که علیه ملت مظلوم فلسطین دست به جنایت می‌زنند و عملیات طوفان الاقصی پاسخی به این جنایات بود.

مجیدی اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار نفر کودک و زن و افراد بی‌گناه در غزه به شهادت رسیدند و صهیونیست‌ها در این منطقه جنایت جنگی انجام دادند و رزمندگان حماس درسی فراموش‌نشدنی در این عملیات بزرگ به آن‌ها دادند.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: ضربات سختی بر پیکره رژیم کودک کش صهیونیستی واردشده و آمریکای جنایتکار نیز مستقیماً وارد جنگ شده و از صهیونیست‌ها پشتیبانی کردند و اعلام کردند که می‌خواهند حماس را از بین ببرند ولی حدود ۳ ماه است که کاری از پیش نبرده‌اند و مقاومت دست بالا را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات گفت: مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات مهم‌ترین مواردی است که توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی اعلام شد که ما وظیفه‌داریم در این راستا حرکت کنیم.

مجیدی عنوان کرد: وظیفه و رسالتی بزرگ بر گردن همه ما است و باید با تبیین زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم؛ چون حضور پرشور موجب وحدت و انسجام می‌شود و قدرت ملی ایجاد و موجب امنیت در کشور می‌شود. فرمانده سپاه استان همدان گفت: مشارکت قوی امنیت ساز و زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف است و باید به این موردتوجه کنیم.

وی ادامه داد: دشمن تمام توان را گذاشته که حتی یک نفر را هم که می‌تواند با شگردهای مختلف از رأی دادن مأیوس کند. مجیدی اظهار داشت: امروز رسالت مهمی داریم که مردم را بسیج کنیم و بازهم دشمنان را ناامید کنیم و برای این کار باید شبانه‌روز تلاش کنیم.

وی بیان کرد: جنگ رسانه‌ای دشمن با ایجاد شبهه و توطئه در اذهان نسل جوان سعی دارد ناامیدی را القا کند و با ترفندهای رسانه‌ای از مشارکت حداکثری مردم جلوگیری کند.

photo 2024 01 04 08 43 16 0

photo 2024 01 04 08 43 16 2

photo 2024 01 04 08 43 16 3 0

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location