سرخط خبرها

فرمانده سپاه نهاوند گفت: حاج قاسم عزیز دست محور مقاومت را پر کرد و برنامه‌های آمریکا را در منطقه بر هم زد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سرهنگ علی مختاری گفت: مکتب حاج قاسم الگویی برای همه ما در مبارزه با استکبار و ظلم است و شهید سلیمانی با درس‌آموزی در مکتب امام راحل پرورش یافت و مدیری توانمند و نابغه‌ای نظامی و بصیر و باایمان بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی دشمن‌شناس و شجاع بود و همه عمر بابرکتشان در جهاد و ایثار سپری شد و فرمانده ای مقتدر بود که در هر عرصه‌ای وارد می‌شد موفق بود و دشمن را با شکست مواجه می‌کرد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شهید سلیمانی با کمک رزمندگان محور مقاومت، داعش را که توسط آمریکا ساخته و پشتیبانی شده بود از بین برد و کار بسیار بزرگ و بی‌نظیر انجام داد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم عزیز دست محور مقاومت را پر کرد و برنامه‌های آمریکا را در منطقه بر هم زد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

مختاری گفت: سردار دل‌ها انسانی بزرگ و شجاع بود و از بحران‌ها فرصت می‌ساخت و از تهدیدها هراسی نداشت و همیشه جلودار بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم به تکلیف عمل می‌کرد و خودسازی و ایمان راسخ داشت و این اخلاص و ایمان بود که ایشان را محبوب دل مردم کرد.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: گوش دادن و عمل کردن به فرامین مقام معظم رهبری از توصیه‌ها و بیانات همیشگی شهید سلیمانی بود و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و شهید سلیمانی است.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: در همه حوادث بعد از انقلاب اسلامی بصیرت و آگاهی مردم باعث شکست دشمنان شده است.

وی اظهار داشت: بصیرت یعنی فهم و عمل به‌موقع و هر وقت مردم با بصیرت وارد میدان شدند دشمنان نیز ناکام ماندند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با حضور مردم با بصیرت درصحنه‌ها و حوادث مختلف و راهنمایی‌های امامین انقلاب اسلامی در این حوادث و فتنه‌ها با سربلندی پیروز شدیم.

وی گفت: فتنه‌ها با برنامه‌ریزی‌های پیچیده دشمنان در برهه‌های مختلف اجراشده است و باید بعدازاین هم مراقب باشیم چون دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی تمام‌شدنی نیست.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location