سرخط خبرها

فرماندار نهاوند گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و القای ناکارآمدی است که با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در نشست بصیرتی نقش مدیران در کارآمدی نظام اداری گفت: دشمنان همواره درصدد دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی و القای ناکارآمدی و ناامیدی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات اظهار داشت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم. فرماندار نهاوند افزود: دشمنان هر توطئه‌ای که توانستند انجام داده و انجام‌ می‌دهند تا انتخابات با حضور حداقلی برگزار شود که باید به این‌نکنه توجه کنیم و مراقب دشمن باشیم.

احمدوند ادامه داد: انتخابات همیشه مدنظر دشمن بوده و می‌خواهد از این طریق به کشور ضربه بزنند بنابراین ضروری است با جهاد تبیین و امیدآفرینی در جهت مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: دشمن در دهه‌های گذشته با روش‌های مختلف درصدد آسیب زدن به مقوله انتخابات بوده است و در مقطع کنونی راهبرد اصلی دشمنان کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بوده و در این جهت ناامید کردن جامعه در دستور کار دشمن قرار گرفته است.

فرماندار نهاوند در ادامه افزود: در شرایطی که خواسته دشمن، نظام اداری ناکارآمد با هدف ایجاد نارضایتی در مردم است در سال‌های اخیر با فتنه‌های مختلف به دنبال تضعیف نظام بودند.

وی تاکید کرد: قدرت فضای مجازی و رسانه‌ای به میزانی است که دشمن هر جایی نیاز باشد چالشی ایجاد کند از این فضا استفاده می کند.

فرماندار نهاوند گفت: دشمنان با فعال کردن کارگروه های مجازی در موضوع انتخابات برنامه هایی برای ناامیدکردن مردم دارند.

احمدوند با بیان اینکه مردم باید آرامش داشته باشند و تحت تأثیر رسانه‌های دشمن و برخی توطئه‌ها قرار نگیرند، عنوان کرد: خبرهایی داریم که دشمن دنبال بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات است ولی همیشه با حضور به موقع مردم در صحنه و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location