سرخط خبرها

فرماندار نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی مردم در روز انتخابات پاسخ آن‌ها را با حضور در شعب اخذ رأی خواهند داد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در همایش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی گفت: ملاک همه باید رعایت قانون و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است. وی اظهار داشت: نمایندگان فرماندار به‌عنوان عوامل اجرایی باید نهایت همکاری و همراهی را با دیگر عوامل برگزاری انتخابات داشته باشند و قانون را اجرا کنند.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه در شهرستان هیأت‌های اجرایی و نظارت هماهنگی و همکاری خوبی دارند و این نویدبخش برگزاری انتخاباتی پرشور است.

احمدوند در ادامه گفت: همه بسترها و تمهیدات برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اتخاذشده و وظیفه ما عمل به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اظهار داشت: باوجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان مردم نشان دادند پایبند به انقلاب هستند.

فرماندار نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند از اهدافشان عقب‌نشینی نمی‌کنند و با حضور در عرصه‌های مختلف همواره دشمنان را ناامید می‌کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند که باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را با حضور خود در انتخابات خنثی کنیم.

احمدوند گفت: به یاری خدا مردم عزیز ایران اسلامی و به‌تبع آن مردم شهیدپرور نهاوند همان‌گونه که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید کردند در روز ۱۱ اسفند هم با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات پاسخ دشمنان را خواهند داد و آن‌ها را ناامید می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود. شهرستان نهاوند یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location