سرخط خبرها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و تکالیف سپاه است.

سرهنگ علی مختاری در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: انتخاب افراد منتخب به عنوان افراد موفق، به خاطر عملکرد مسئولین و فرماندهان آنها بوده است.

وی افرود: جشنواره مالک اشتر در سپاه ۱۳ سال پیش راه‌اندازی شده است که در این جشنواره از بصیرترین و موفق‌ترین فرماندهان تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: تکلیف و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان تکلیف اولیه سپاه است اما حوزه کاری سپاه بسیار گسترده‌تر شده است که حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف و تکالیف سپاه است.

وی گفت: سه طیف تهدیدات سخت، نرم و نیمه سخت علیه جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته شده است و روز به روز این تهدیدات و توطئه‌ها پیشرفته‌تر می‌شود که توصیه می‌شود بسیجیان و پاسداران جدید الورود به سپاه خودشان را برای مقابله با این تهدیدات و توطئه ها آماده کنند.

وی افزود: درست است که تهدیدات دشمن رو به افول است و ضعیف شده اما همچنان دشمن خطرناک است و ما باید در تمام عرصه‌ها آمادگی لازم را برای دفاع از انقلاب چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی بر عهده سبز پوشان ولایت است، با اشاره به خصوصات رفتاری و اخلاقی مالک اشتر گفت: مالک اشتر فرمانده دلیری بود که در بحث حمایت از امیر المومنین(ع) هیچکس به پای او نمی‌رسد.

وی با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام مالک اشتر بیان کرد: مالک اشتر یک فرمانده بصیر و دلیر و میدانی بود و به همین خاطره نام این جشنواره را مالک اشتر نامگذاری کردند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location