سرخط خبرها

فرماندار نهاوند از شهرداری خواست تا نسبت به فضاسازی فرهنگی شهر برای ماه رمضان و آماده سازی برای میزبانی از میهمانان نوروزی اقدامات لازم را انجام دهد.

 به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، ضرغام احمدوند در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان با تاکید بر اینکه فضای شهر و سیمای شهری زیبنده میزبانی نوروز نیست و آسفالت برخی خیابان‌ها از جمله میدان امام(ره) تا کمربندی برای میزبانی جالب نیست، خواستار سرعت بخشی در اجرای مقدمات و برنامه‌های آماده سازی شهر برای نوروز شد.

او گفت: با وجود اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم برخلاف انتظار هیچ نماد و فضاسازی فرهنگی هم در شهر از میزبانی این ماه در سیمای شهر دیده نمی‌شود.

فرماندار نهاوند تاکید کرد؛ صنعت و معدن از نیرو‌های بسیجی برای گشت‌ها و نظارت‌های بازار استفاده کند.

احمدوند بر ساماندهی و ارائه لیست‌های کشیک داروخانه ها، نانوایی‌ها، مراکز درمانی، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز عرضه سوخت، استقرار چادر‌های هلال احمر تشکیل کمپینگ‌ها، پاکسازی شهر از پوستر‌های تبلیغاتی، برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه، فعال شدن سینما و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در شهر و آمادگی آموزش پرورش به عنوان ستاد اسکان و آمادگی همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر تاکید کرد.

این مسئول تصریح کرد: همچنین دهیاران در روستا‌ها حاشیه جاده‌ها و مسیر‌های گردشگری را پاکسازی و فضا را برای میربانی میهمانان نوروزی آماده سازی کنند.

احمدوند گفت: تابلو‌های نصب علائم و سرعت کاه‌ها نیز مکان یابی و با هدف کاهش عوامل تصادفات و حوادث‌های در محور فیروزان انجام شود.

او با بیان اینکه سازمان همیاری نیز نسبت به آماده سازی سراب گیان و انجام تعهدات و وظایف خود در این سراب برای مسافران نوروزی اقدام و برنامه‌های خود را اعلام کند، افزود: در بحث سراب فارسبان هم با توجه به گزارش منابع طبیعی در حال حاضر یک نفر برای انجام خدمات و اقدامات معرفی و با انجام قرارداد در روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه سراب گاماسیاب هم عقد قرارداد شده و با همکاری بخش خصوصی در حال آماده سازی است، تأکید کرد: طرح سه راهی فارسبان هم با همکاری راه و پیگیری‌های رئیس دادگاه خزل ادامه دارد و تعیین تکلیف خواهد شد.

احمدوند تصریح کرد: بازارچه صنایع دستی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین آماده ارائه خدمات و صنایع سوغات نهاوند به میهمانان نوروزی خواهد بود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location