سرخط خبرها

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری دو نفر طی دو عملیات جداگانه توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سرهنگ ذبیح الله درویشی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به نگهداری مواد محترقه غیر مجاز در منزل خود نموده و قصد توزیع و فروش آن را دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس اطلاعات شهرستان در اقدامی غافلگیرانه نسبت به بازرسی منزل مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی اقدام که موفق شدند تعداد ۴۱ هزار و ۲۲۰ عدد انواع مواد محترقه و حدود ۵۶ کیلوگرم مواد پیش‌ساز را کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و به یگان انتظامی دلالت شد.

فرمانده نیروی اننظامی نهاوند اظهار داشت: در عملیات دیگری عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان موفق شدند تعداد ۴۳۶۸ عدد انواع مواد محترقه دست‌ساز را از فردی به هویت معلوم کشف که در این راستا فرد مذکور دستگیر و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شد.

وی در ادامه از همه شهروندان خواست ضمن رعایت حقوق دیگران از به خطر انداختن جان خود و فرزندان و دیگر افراد جامعه به شدت پرهیز کنند.

درویشی گفت: در دین و قانون ما برای مزاحمت سر و صدا و ایراد صدمه به خود و دیگران مجوز وجود ندارد لذا تلاش کنیم از هرگونه اعمال و حرکاتی که موجب سلب آسایش عمومی و مزاحمت برای دیگران است خودداری نماییم.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها نظارت بیشتری در این ایام بر روی فرزندان داشته باشند، بیان کرد: پلیس با کسانی که امنیت جامعه و مردم را به خطر بیندازند طبق قانون برخورد می‌کند.

درویشی در پایان گفت: از همشهریان درخواست داریم با پلیس همکاری داشته باشند و موارد مشکوک و خطرناک را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا سریعا پیگیری شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location