سرخط خبرها

نماز جمعه شهرستان نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند؛ همه مسئولان خدمتگذار مردم هستند و این مهمترین خصوصیت حکومت اسلامی است که همه مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی اظهار داشت: وظیفه همه مسئولان خدمت شبانه‌روزی به مردم است و باید این فرصت را قدر دانست و شکرگذار این فرصت خدمت‌رسانی بود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: در موضوع غزه ماهیت نظام استکباری برای همگان روشن شد و مردم دنیا دیدند که شعار حقوق بشر دولت‌های غربی دروغ است.

وی ادامه داد: آمریکا و اروپا با حمایت از صهیونیست‌ها باطن خود را نشان دادند و مردم آزاده دنیا هم به ذات پلید و جنایتکارانه آنها پی بردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: در تحقق شعار سال دولت باید زمینه را آماده کند و با تسهیل شرایط کسب و کار و ایجاد اشتغال هرکاری می‌تواند انجام دهد و مردم هم متولی تولید و توزیع شوند.

وی اظهار داشت: با همکاری دولت و مردم شعار سال محقق می‌شود و مشکلات اقتصادی هم بسیار کاهش می‌یابد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: حفظ وحدت که در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفت باید مورد توجه و عمل همه قرار گیرد چون اختلاف‌نظر طبیعی است ولی خدایی نکرده این اختلاف‌نظر نباید به تفرقه و روبروی هم ایستادن منجر شود که این خواسته دشمن است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: موضوع برخورد با ناهنجاری‌های شرعی و قانونی نیز باید مورد توجه باشد و موضوع حجاب و عفاف جز دین و قانون است و کسانی که بخواهند هنجار‌شکنی کنند باید طبق قانون با آن‌ها رفتار شود.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بیان کرد: حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه نشان‌دهنده این است که آن‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و باید جلوی این کار گرفته شود.

وی در پایان گفت: حفظ دستاوردهای ماه رمضان و برقراری محافل قرآنی بعد از ماه رمضان و کمک به فقرا نباید فراموش شود و باید از برکات این ماه در طول سال بهره‌مند شویم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location