سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، شهردار نهاوند بیان داشت : کارخانه آسفالت شهرداری با تمام ظرفیت در حال تولید است و در ۴۵ منطقه و خیابان عملیات آسفالت‌ریزی در حال اجرا است.

مجید یوسفی نوید گفت: با به‌روزرسانی و احیای کارخانه اسفالت شهرداری نهاوند کار بزرگی در سطح شهر انجام شد.

وی اظهار داشت: وضعیت نامناسب آسفالت برخی معابر و محله‌ها باعث گلایه به‌حق شهروندان شد و در دیدارهای مختلف محله‌ای از این وضعیت گلایه داشتند.

شهردار نهاوند افزود: خوشبختانه امسال با راه‌اندازی و گازسوز کردن کارخانه اسفالت روند آسفالت معابر و محله‌ها شتاب خوبی گرفته و موجب رضایتمندی شهروندان شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده و تأمین قیر موردنیاز، کارگاه‌های سنگ‌شکن و دیگر تجهیزات کارخانه اسفالت شهرداری با تمام توان در حال فعالیت است تا آسفالت باکیفیت و مرغوب تولید شود.

یوسفی نوید بیان داشت: در ۴۵ روز گذشته بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان در قالب چهار اکیپ پیمانکاری و یک اکیپ شهرداری در حال اسفالت‌ریزی هستند.

وی اظهار کرد: این اکیپ‌ها با استفاده از ماشین‌آلات، به‌صورت دستی و مکانیزه در حال توزیع و پخش آسفالت در بیش از ۴۵ نقطه ازجمله معابر اصلی و محله‌های شهری هستند.

شهردار نهاوند گفت: این اقدامات در پی نشست‌هایی که با اهالی مناطق مختلف و بازدید از محلات و بررسی نیازها صورت گرفته و در حال انجام است و با اولویت‌بندی مناطق مدنظر طی سال جاری آسفالت می‌شوند.

وی افزود: شهروندان گرامی در صورت نیاز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا ضمن بررسی و کارشناسی محل، طبق اولویت‌بندی در دستور کار آسفالت قرار گیرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location