سرخط خبرها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در حال حاضر با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری افزایش تولید و مشارکت مردم، جهاد کشاورزی می‌تواند نقش موثری در تحقق شعار سال و فتوای رهبری داشته باشد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ علی مختاری در دیدار با مدیر و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: جهاد کشاورزی یکی از نهادهای انقلابی و از ثمرات انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تأسیس شد.

وی گفت: این نهاد انقلابی یادآور تلاش‌های جهادی در جهت ارتقای خوداتکایی، امنیت غذایی و استقلال است که کارنامه بسیار خوبی در اوایل انقلاب در حوزه محرومیت زدایی، در دوران دفاع مقدس در صف مقدم تحت عنوان سنگرسازان بی سنگر داشته و بعد از دفاع مقدس در حوزه مأموریت محوله موفق بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: امروزه سپاه و جهاد کشاورزی در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کنند تا بتوانند در راستای همان فرهنگ اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و خدمت بی منت به مردم گام بردارند و به جرأت می‌توان گفت دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی هستند که از اوایل انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

وی تصریح کرد : در حال حاضر نیز با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری افزایش تولید و مشارکت مردم، جهاد کشاورزی می‌تواند نقش موثری در تحقق شعار سال و فتوای رهبری داشته باشد.

گفتنی است؛ این دیدار با حضور مسئول حوزه کارمندی شهید طالبیان سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد.

photo 2024 06 18 13 03 32

 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location