سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، با توجه به درخواست ها و گلایه های متعدد مردمی از مجموعه ترمینال نهاوند و همچنین نحوه بلیط فروشی شرکت های مسافربری، با پیگیری دفتر نماینده مردم نهاوند جلسه ای به میزبانی فرمانداری نهاوند با حضور مسئولین مربوطه تشکیل شد.

در این جلسه مصوباتی مطرح و اعلام شد:

۱- مجموعه ترمینال نهاوند سریعاً نسبت به ساماندهی ارائه خدمات رفاهی ( فراهم کردن تهویه مناسب با استفاده از سیستم های سرمایشی_گرمایشی ، تعمیر و نوسازی سرویس های بهداشتی ، تامین روشنایی محوطه ترمینال در شب و ... ) اقدامات لازم را انجام دهد.

۲- شرکت های مسافربری طبق قانون باید ۵۰٪ ظرفیت بلیط های خود را در سامانه های مجاز اینترنتی در دسترس مسافران جهت خرید قرار دهند.

۳- شرکت های مسافربری به هیچ وجه حق الزام مسافران به پرداخت وجه نقدی جهت خرید بلیط را ندارند و باید از کارتخوان هایی که به اسم آن شرکت مسافربری ثبت شده استفاده کنند.

همچنین مقرر شد که در شهریور ماه مجدداً جلسه ای با حضور نماینده و فرماندار برگزار شود که به صورت دقیق تر مشکلات ناوگان مسافربری شهرستان از جمله : کاهش تعداد اتوبوس های برون شهری و ساماندهی و انتقال تاکسی های خطی و شخصی به داخل ترمینال نهاوند بررسی گردد.

همچنین در آن جلسه نحوه عمل به مصوبات جلسه امروز دقیقاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location