سرخط خبرها

سر مقاله : دکتر علی چگنی مدیر مسئول

هفته ای که گذشت مزین بنام دو خدمتگزار شهید و و الامقام شهیدان رجائی و باهنر بود . رئیس جمهور و نخست وزیری که در آتش کینه نفاق ، در دفاع از حقوق ملت ایران جان به جان آفرین تقدیم نمودند . به همین مناسبت این هفته مزین است به نام (هفته دولت) و هرساله در این هفته پروژه های یکساله دولت در هر شهر و دیاری افتتاح و به بهره برداری می رسند . کافی است پروژه های افتتاحی در شهر ملایر را در این هفته از نظر بگذرانید تا عمق مظلومیت نهاوند را متوجه شوید . اگر مقایسه ای ظاهری داشته باشیم در شهر همسایه 270 پروژه با اعتبار 14 هزار میلیارد تومان و در نهاوند 34 پروژه با اعتبار 110میلیارد تومان !!

البته این اشکال و ایراد تنها خاص دولت نمی شود بلکه باید دنبال عامل اصلی بودکه مدیران شهرستان را نادیده گرفته و خود مدعی است یکه و تنها پروژه ها و بودجه ها را پیگیری می نماید ! آن هم پروژه هایی که با بوق و کرنا اعلام می شوند و بعضاً مدعی و معارض پیدا می کنند و چه بسیار بودجه های کاغذی که هرگز وارد شهرستان نشد و کسی ندید !!

هفته دولت امسال هم گذشت و مردم جای خالی پروژه های کلان را در نهاوند ملاحظه کردند که شهر های اطراف سالهاست از آنها بهره برداری می کنند و ما نهاوندی ها بدلیل اختلاف بین آقایان هنوز اندر خم یک کوچه ایم !!

کاش آقایان پرمدعا سری به شهرک صنعتی می زدند و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را که سالهاست با وام های دریافتی جای دیگری سرمایه گذاری کرده اند را ملاحظه می فرمودند و یا اینکه واحد های صنعتی که بخاطر نداشتن سرمایه در گردش سالهاست کارگری به چشم ندیده و محصولی تولید نکرده اند را مشاهده می کردند ! کم کاری و بی تفاوتی و عدم نظارت در دولت انقلابی آیت الله دکتر رئیسی و تسلیم در برابر زیاده خواهی ها ، کاری عجیب به نظر می رسد!!

معدن کهریز، معدن لیلی یادگار ، معدن گاماسیاب که کسی تا کنون نتوانسته مشکل معارضین آنها را حل کند ! اینها ومدیران ناتوان و دهها مورد دیگر درد بی درمان نهاوند هستند ! این شهر فریادرس می خواهد ، یک ناجی می خواهد که از حزب و گروه و باند و دسته عبور کرده باشد ! نور چشمی نداشته باشد ! خود را وقف مردم کند ! دنبال اختلاف و زیرآب زنی مدیران دولتی نباشد ! تعامل با سایر مسئولین را آموخته باشد و یقین داشته باشد که وحدت رمز موفقیت و انجام خدمت برای مردم است . نهاوندی ها فرق خدمت و غیر آن را نیک می دانند اما نجابت و بزرگ منشی آنان اسباب سکوتشان است ! قدر این مردم نجیب و مظلوم را که در دست شما مدیران گرفتار آمده اند بدانید .... بقول مولا علی (ع): « حاسبوا قبل ان تحاسبوا .... به حساب خود برسید قبل از آنکه به حساب شما برسند» ! همین .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location