سرخط خبرها

سرپرست آموزش و پرورش نهاوند از کسب مقام دوم کشوری در دومین جشنواره ملی سرود و نمایش "احسان" توسط گروه سرود دبیرستان علامه حلی نهاوند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند نسرین ساکی با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره ملی سرود و نمایش احسان، ویژه کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در دو بخش فردی و گروهی به میزبانی استان قم برگزار شد که گروه سرود دانش آموزان علامه حلی نهاوند موفق شد در دو بخش سرود اصلی برادران و سرود جنبی برادران، مقام دوم را به خود اختصاص دهد.

ساکی با بیان اینکه جشنواره ملی سرود و نمایش احسان به همت معاونت پیش‌­دبستانی و دانش‌­آموزی سازمان جوانان هلال احمر برگزار گردید، افزود: انسجام تشکیلاتی در میان اعضای کانون­‌های دانش‌­آموزی هلال­ احمر، ایجاد گرایش در گروه­‌های سرود و نمایش دانش‌­آموزی به سوی زمینه­‌های صلح و بشردوستی و تقویت فرهنگ نوع­‌دوستی در قالب هنری را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بخش سرود و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران در مقطع تحصیلی دبیرستان و رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش نهاوند ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای گروه سرود دبیرستان علامه حلی، کسب این موفقیت ارزشمند را به این دانش آموزان عزیز، مدیریت آموزشگاه و خصوصاً معاون پرورشی و سرپرست گروه، تبریک گفت.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location